The Amanda way of life!

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Amanda - 7 februari 2011 14:50

Här sitter jag nu på skolan och fryser, mår inte bra i övrigt heller...total slut i kroppen. Kanske är på väg att bli sjuk? Hoppas nästan på det, har lite utav en skolkris just nu.
Sen ikväll är det teaterrep och det orkar jag verkligen inte med, egentligen.
Vill bara ligga hemma hos Martin och mysa ju.

Men jag måste, premiären är vecka 9. I själva verket så är det rätt korkat med tanke på att vi inte har kunnat repa de 2 första veckorna efter jul, men ändå är inte premiären flyttad. Kan ju avslöja att vi ligger efter planeringen. Stress </3
Hela grejen är inte ens kul längre... eller längre och längre, det är ännu tråkigare nu.

Fan vad jag ska klaga! Fast spela roll, det är ju inte så att jag tvingar någon att läsa.
Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards