The Amanda way of life!

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Amanda - 4 april 2010 23:45

Okej. Jag är verkligen jätte dålig på det här. Väldigt jätte dålig faktiskt.
Men egentligen så lider ingen av att jag är dålig på detta, så varför lägga ner energi på att ha dåligt samvete över att jag är dålig på det?


Aja nog om det . Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva eller varför jag skriver. Jag hade väl bara lust med det antar jag.


Nu äre påsklov och jag vet inte vad jag ska göra. Men det lutar åt att jag drar iväg till syster och lever lite Sundsvalls liv, känns som om det är något jag kan behöva.
 På torsdag åker pappa, Joel och Aron till fjällen och jag stannar hemma. Känner att jag lika väl kan ha tråkigt hemma som jag kan ha i fjällen.


Dagens kläder:
  
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards