The Amanda way of life!

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Amanda - 27 april 2010 22:56

Idag är ingen bra dag, veckan är ingen bra vecka. Tror inte ens att månaden är en bra månad. Året kan jag inte säga så mycket om än, så ja låter det vara.


Måste skriva av mig lite...
Jag är så sjukt irriterad på min pappa. Av många olika anledningar.
Men mest pga att han inte kan lyssna! Han kan heller inte ta kritik, fungerar helt enkelt inte att diskutera med honom. Och gud nåde mig om jag kritiserar honom när hans nya kan höra. Då ligger jag extra risigt till.
Men varför i all världen ska jag inte få säga till om han gör fel?
Varför ska jag inte få säga vad jag tycker?
Varför ska jag lyssna på honom när han inte lyssnar på mig?


Då kanske ni funderar på varför jag inte är hos mamma?
Svaret: Det fungerar inte att vara ett längre tag där. Av många olika anledningar där med. Men det är väl en annan historia...


Jag tycker att de kan ta och ge mig en lägenhetsjävel så jag slipper dem. Vårat Förälder - dotter "förhållande/band" (vad det nu heter, heh.) skulle vara så mycket bättre. Synd bara att de inte förstår det!


NU har jag klagat klart. Åtminstone för idag... Hoppas ni alla har haft en bättre dag än mig i alla fall! Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards