The Amanda way of life!

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Amanda - 11 april 2010 21:17

Hej!
Det blev inget skrivet igår, jag hade helt enkelt inte tid!
Jag vaknade vid 10.00 efter 5 timmars sömn, åt frukost och fixade mig innan mamma och Mats skjutsade mig till Solleffteå.

Jag träffade Ewelina och vi gick en sväng på stan. Jag köpte lite smink, det var ju rea! Sedan var vi hem till en kompis och kikade på "Hjälp" och surrade lite.
Sen for vi upp på Remsle och åt lite mat, efter det gick vi ner på stan och hälsade på igen.
Denna gång med lite mer folk! När det blev krogen för de äldre så var vi runt på lite olika ställen innan vi bestämde oss för att det fick vara nog!

Idag vaknade jag vid 11tiden och åt frukost på balkongen som badade i solljus, äntligen vår! Var riktigt mysigt att sitta ute där och lyssna på John Mayer!
Lite senare kom mamma hit och vi tog en promenad med hunden bort till mormor och morfar.
Där bjöds det på fika, som vanligt! Istället för att få skjuts tillbaka så bestämde jag mig för att även promenera hem i det fina vädret. Så idag har jag gått 4km, känns väldigt bra.
När jag kom hem så blev det lite solande på balkongen (där det var 20.8 grader) innan jag började att städa huset till familjen kom hem!

Känns att jag har fått mycket nyttigt gjort idag. Väldigt härligt, nu hoppas jag att det fina vädret håller i sig i veckan. Skolan kommer helt klart vara lite mer angenäm då, haha!

  

Jag och lillebror Aron, är vi inte bedårande?   

Ovido - Quiz & Flashcards