The Amanda way of life!

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Amanda - 19 april 2010 22:25

Idag har jag inte så mycket att berätta. Har inte sån stor lust att skriva något heller. Men kände att det blev lite tråkigt att hoppa över en dag. Eller något.


Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, efter jag fixat med en del saker.
Jag längtar inte till imorgon pga teater första lektionen. Även resten av dagen består av tråkiga ämnen. Men så är det ju varje skoldag.


Som ni kanske märker är jag inte på världens bästa humör. Jag tänker inte låtsas som något annat heller. Vet inte riktigt vad det beror på heller, eller det är nog mycket som spelar in. Men det är inte något stort "Det" som är felet.


Nu ska jag sluta pladdra om onödiga, tråkiga och halvdeppiga saker.
Godnatt och sov gott! (För det ska jag göra.)


       

Ovido - Quiz & Flashcards