The Amanda way of life!

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Amanda - 16 april 2010 23:30

Här sitter jag nu i min säng och funderar på att lägga mig, finns inte så mycket annat att göra en fredags kväll/natt i Resele. Jag skulle ju kunna se en film men risken att jag somnar ifrån den är så stor att det känns onödigt att ens starta en.


Tänkte tipsa om lite saker så här in på natten.
Först och främst "Juveliasmycken". Det är en gammal halvbekant till mig som har startat en egen webshop med egenhändigt gjorda smycken. Finns mycket fint där till bra priser, värt att kika in på; http://www.juveliasmycken.se/ 


För det andra så tänkte jag tipsa om lite musik. Eller bara visa vad som spelas mest ur mina högtalare för tillfället. Det är blandad musik, eftersom jag är en "allätare". Så ni kanske hittar något bra ur min senaste Spotify-lista; http://open.spotify.com/user/amandamtf/playlist/6axuj38MvqxdmUWYdQheyr
(Jag är så att jag har typ 1000 stycken olika playlists på Spotify och därför hittar jag bara på något knäppt namn, därav "berit")


Och till sist min lilla hemlighet som ni får filura på bäst ni vill...
Men det är så här att, jag tror att jag är kär. På riktigt alltså.
I vem? 
Det tänker jag INTE svara på. Hoppas ni blev bra nyfikna nu!
    

Av Amanda - 16 april 2010 18:30

Ja, som rubriken säger så är jag väldigt less och irriterad.
Jag är irriterad över att jag känner att jag inte kan skriva vad jag vill här i bloggen.
Anledningen till detta: Jag vill inte att de ur min familj/släkt som förmodligen läser min blogg, ska få reda en del saker som jag skriver.
Mest för att en del skulle bli irriterade/stötta. Lite för att en del springer och berättar olämpliga saker för mormor, vilket gör henne orolig. Något jag vill undvika.


Jaja, det är ju upp till mig hur jag gör. Jag kanske ändrar mig snart och skiter i vad familjen och släkten tycker. Det är ju inte så att jag skulle sitta och ljuga ihop saker om dem och sådant.


Vad jag är less på?
Det är troligtvis nästan precis allt. Jag är inte i mitt bästa skede i livet, så jag är lite utav en bitch just nu. (Mer än vanligt alltså, haha!)

Ovido - Quiz & Flashcards