The Amanda way of life!

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Amanda - 14 april 2010 22:55

Tjohej!

Efter skolan så var jag och hälsade på mormor, fick fika som vanligt! Det sitter aldrig fel det, haha. Mamma hämtade upp mig efter jobbet och det blev mat på en gång, knuts frestelse. (Köttfärs och potatisgratäng, gott!)
Jag gick och la mig nästan direkt efter maten eftersom jag har haft huvudvärk och yrsel hela dagen. Somnade och sov i 2 ½ timme, kanske. Hoppas att jag inte har några svårigheter att somna nu när jag lägger mig, fast jag känner mig fortfarande trött så det är nog ingen fara.

Imorgon har jag en teaterlektion på 3 timmar och sedan 3 timmars hål. Jag tycker inte om torsdagar, alldeles för mycket dötid! Men då har jag i alla fall tid att gå ner på stan och beställa tid hos frisören. Känner att jag verkligen måste färga min hemska utväxt nu. Det kommer att svida i plånboken, men förhoppningsvis är det värt det! 

Mina kläder; leggings, linne och Jonas tröja som jag lånade i Oktober(!)   


Godnatt!   

Av Amanda - 14 april 2010 12:55

Har inte blivit något skrivet de två senaste dagarna, har inte haft lust helt enkelt!


Nu sitter jag på skolan med min dator Hans och väntar på att engelskan ska börja. Finns inte så mycket att göra och Hans batteri tar snart slut, lagomt drygt.
Idag slutar jag halv fyra ungefär, har kör sista timmen, ingen höjdare när man har ont i huvudet. Blir inte så mycket bättre med 2or och 3or som sjunger dåliga låtar. Huvva!


Jaja, nu ska Hans få vila lite så batteriet inte ger upp helt! Hejdå!


Jag och Tuldus är TURE på historian!      

Ovido - Quiz & Flashcards