The Amanda way of life!

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Amanda - 6 april 2010 23:14

Igår fick jag inte mycket gjort alls, hade ont i huvudet när jag vaknade vid 11-tiden. Huvudvärken släppte inte och utvecklades sakta men säkert till migrän, migrän av den värre sorten.
Blev sängliggandes, somnade vid  ca 21.30 och vaknade igen två timmar senare.
Migränen var borta men jag kunde inte somna om. Vad är inte bättre då än att kika på en dansfilm, det blev "Step up 2".


Idag mår jag fortfarande lite dåligt sedan migränen igår så jag har bara tittat på ännu lite fler dansfilmer ("Step up" och "Honey"). Jag såg även "She's the man".
Mitt sällskap? Min älskade katt!


Dagens klädsel var bara vanliga mjukiskläder, enkelt och mysigt!
Osminkad är man också, så jag bjuder på bilden!   

   "Hello Snopphund"

Ovido - Quiz & Flashcards