The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Mammas place -> Pappas place.

Av Amanda - 24 april 2010 11:21

Nu har det inte blivit något skrivet på ett tag igen. Jag har nämligen haft andra oviktiga saker för mig.
Under de gångna dagarna så har jag varit på skolan (såklart), varit ute på promenader, hälsat på mormor och morfar och även sovit lite (under dagtid då, klart jag sover på nätterna).


Idag så klev jag upp tidigt. Det går verkligen inte att sova länge här hemma hos mamma! Det är så fruktansvärt lyhört här. Om de pratar i vanlig samtalston i köket (under mitt rum) så hör jag varje ord de säger.
Inte så roligt varken på vardagar eller helger. På vardagar kliver mamma och Mats nämligen upp 05.30 (ibland tidigare) och inte bryr de sig om att försöka vara lite tystare heller. Ja, de vet om att det är lyhört.


Hur som helst, jag sitter på mitt rum och väntar på att pappa ska höra av sig. Idag bär det av hem till honom, ska vara barnvakt åt Aron där. Jag bli kvar där i någon vecka också, jag saknar ju min kastrerade katt och Leijas kisseungar!
Måste ta och fotografera de små liven, har inte gjort det än, pinsamt!
   Nej, nu ska jag ta och gå ut med Benita en liten sväng. Vi lär ju höras, hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards