The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Ung Kultur Möts.

Av Amanda - 25 april 2010 22:17

Ikväll har jag varit på Ung Kultur Möts med Amanda, Wera, Tuldus, Mia, Kalle och Victoria.
Det var mycket trevligt, många väldigt duktiga var med. Flera esteter och även kanske blivande esteter? Haha. Jag gillar verkligen att gå på sådana här evenemang, bra stämning och de får chansen att visa upp sina talanger.
Hm, jag är inget duktig på att förklara vad jag menar. Men förhoppningsvis så kan ni lista ut det.


Jag och Amanda tog en massa bilder med min kamera, en del kanske kommer upp här. Beror väl på hur bra dem blev, min blixt suger nämligen och det är ju dyng svårt att fota utan blixten så det inte blir suddigt.
Aja i vilket fall så kommer det lite bilder imorgon.


Nu ska jag sova så... sov gott!

 
 
Ingen bild

Linus

25 april 2010 22:30

Öka ISO-värdet istället för att använda blixten :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards